Grand Prix Μεξικό – Race – Κυρίαρχος ο Sainz, ποινές για Verstappen


Ο Carlos Sainz πήρε τη δεύτερη νίκη του το 2024 στο Grand Prix του Μεξικό με ένα επιβλητικό τρόπο, καθώς ο Lando Norris τερμάτισε δεύτερος και ο Max Verstappen έκτος μετά από ποινές 20 δευτερολέπτων.

Ο Ισπανός ανέκτησε την πρώτη θέση αφού την έχασε στην πρώτη στροφή και δεν την παραχώρησε ποτέ στη συνέχεια. έχτισε ένα αδιαμφισβήτητο προβάδισμα που δεν έδωσε τη δυνατότητα οποιασδήποτε απειλής από τον Norris στα τελευταία στάδια, μόλις ο οδηγός της McLaren πέρασε τον Charles Leclerc.

Ο Sainz διατήρησε το προβάδισμα στις φάσεις των pitstop και, παρά τις περιστασιακές προσπάθειες του Leclerc να μειώσει ένα ολοένα αυξανόμενο προβάδισμα, ο οδηγός που δεσμεύτηκε στην Williams ανταπέδωσε τη χάρη για να παραμείνει μπροστά για τη νίκη.

Ο Sainz είχε χάσει το προβάδισμα από τον Verstappen από την εκκίνηση καθώς ο οδηγός της Red Bull έφτασε πρώτος στη στροφή 1 και ανάγκασε τον οδηγό της Ferrari να βγει στο γρασίδι με για τη διατήρηση της αγωνιστικής γραμμής.

Αλλά η αγωνιστική δράση σύντομα είδε μία παύση μετά από μια σύγκρουση στην πρώτη στροφή μεταξύ του Alex Albon και του Yuki Tsunoda όπου έφερε έξω το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Albon στριμώχτηκε μεταξύ Tsunoda και Pierre Gasly και οι δύο πρώτοι κατέληξαν να έχουν επαφή στη ζώνη πέδησης για τη στροφή 1. Ο Tsunoda κατέληξε κατευθείαν στον τοίχο, ενώ ο Albon αποσύρθηκε επίσης με ζημιά στο μπροστινό αριστερό ελαστικό.

Στην επανεκκίνηση, ο Sainz πέρασε λίγοι πίσω από τον Verstappen πριν συγκεντρώσει αρκετό ρυθμό για να προσπεράσει στη στροφή 1 με DRS και στη συνέχεια κάλυψε μια πιθανή αντεπίθεση στις επόμενες στροφές. Αυτό έβαλε τον Verstappen στα νύχια του Norris και η προσπάθεια της McLaren να περάσει από έξω στη στροφή 4 αντιμετωπίστηκε για άλλη μια φορά με τον Verstappen να τον βγάζει εκτός πίστας.

Όπως και το Austin, ο Norris είχε διεκδικήσει τη θέση, αλλά ο Verstappen στη συνέχεια όρμισε στην εσωτερική στη στροφή 7 και έβγαλε και τους δύο τους εκτός πίστας για άλλη μια φορά – και προηγήθηκε πέρασε τον Norris εκτός πίστας. Και τα δύο περιστατικά οδήγησαν σε ποινές 10 δευτερολέπτων το καθένα για τον Verstappen, που τον οδήγησε ακόμα πιο κάτω και τον έβγαλε από τη μάχη για το προβάδισμα. Ο Leclerc εκμεταλλεύτηκε τη συμπλοκή μεταξύ των δύο ηγετών του πρωταθλήματος, περνώντας στη δεύτερη θέση.


Ωστόσο, ο Μονεγάσκος δεν μπόρεσε να φτάσει τον team-mate του και μετά τη φάση των pit stops το προβάδισμα του Sainz είχε αυξηθεί σε πάνω από οκτώ δευτερόλεπτα. Ο Leclerc προσπάθησε να το μειώσει, αν και οι δύο Ferrari χρησιμοποιούσαν τακτικές εκτός γκαζιού στο τέλος της ευθείας για να συγκεντρώσουν απαιτούμενη ψύξη.

Ο Sainz σταθεροποιήθηκε σε πάνω από πέντε δευτερόλεπτα, αλλά τα ελαστικά του Leclerc στη συνέχεια άρχισαν να τελειώνουν και άρχισε να πέφτει στα νύχια του Norris – όταν ο Βρετανός έφτασε στην ζώνη DRS στο τέλος του γύρου 62, ο Leclerc στη συνέχεια γλίστρησε και βγήκε ανοιχτά στην Peraltada και παραλίγο να χτυπήσει στον τοίχο.

Ο Leclerc έσωσε τη στιγμιαία υπερστροφή, αλλά δεν μπόρεσε να εμποδίσει τον Norris να τον προσπεράσει. Στη συνέχεια, ο Norris άρχισε να πιάνει τον Sainz, αλλά μπόρεσε να τον φτάσει στα 4,7 δευτερόλεπτα στη καρό σημαία. Με ένα ελεύθερο pitstop χάρη σε ένα κενό 30 δευτερολέπτων από το δίδυμο της Mercedes πίσω, ο Leclerc έβαλε pit στο τέλος για μαλακά ελαστικά για να κερδίσει το βαθμό για τον ταχύτερο γύρο, που πέτυχε δεόντως με προσπάθεια 1:18.336δ για να βοηθήσει τις προσπάθειες της Ferrari στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ο Lewis Hamilton τερμάτισε τέταρτος μετά από μια μακρά μάχη με τον team-mate του στη Mercedes, George Russell, μια μάχη στην οποία οι μυριάδες προσπάθειες του Hamilton να περάσει αποκρούστηκαν από τον νεότερο team-mate του. Ο επτά φορές πρωταθλητής τελικά προσπέρασε στον 66ο γύρο με το DRS στη στροφή 1 και υπογράμμισε τον μεγαλύτερο ρυθμό του χτίζοντας ένα πλεονέκτημα 3,7δ έναντι του Russell.

Ο Verstappen τερμάτισε στην έκτη θέση, αν και με 11 δευτερόλεπτα διαφοράς από τον Russell που δυσκολεύτηκε για ρυθμό με το σκληρό ελαστικό. Ο Ολλανδός είχε κοντά πίσω του έναν εντυπωσιακό Kevin Magnussen, ο οποίος έμεινε έβδομος έναντι του Oscar Piastri που ανέκαμψε μετά από μία εκκίνηση αρκετά πίσω. Ο Αυστραλός προσπαθούσε να διασώσει βαθμούς αφού βγήκε νοκ άουτ στο Q1 το Σάββατο, αλλά δεν μπόρεσε να φτάσει ψηλότερα από την όγδοη θέση καθώς δυσκολευόταν να σημειώσει πρόοδο στην εναρκτήρια φάση του αγώνα.

Ο ρυθμός του Nico Hulkenberg μειώθηκε στο τέλος του αγώνα, αλλά παρ’ όλα αυτά έκανε αρκετά για να κρατήσει την ένατη θέση, με τον Pierre Gasly να κερδίζει τον τελευταίο βαθμό για την Alpine.

Ο Sergio Perez τερμάτισε τελευταίος στο εγχώριο GP. Το άθλιο απόγευμα του ξεκίνησε όταν είχε εκκίνηση έξω από το grid box και έλαβε ποινή πέντε δευτερολέπτων. Στη συνέχεια, ο οδηγός της Red Bull είχε χειρότερα σε μια άσχημη μάχη με τον Liam Lawson. Ο Perez φάνηκε να σπρώχνει τον οδηγό της RB στη στροφή 4 όταν προσπάθησε να προσπεράσει, στην οποία ο Kiwi απάντησε με μια ισχυρή πρόκληση στην επόμενη στροφή και άφησε τον Μεξικανό με ζημιά στο πάτωμα και στο δεξί κάλυμμα κινητήρα.











ΠΗΓΗ: f1fan.gr

0/ΑΦΗΣΤΕ ΣΧΟΛΙΟ/ΣΧΟΛΙΑ

Σχόλια

ΙΣΤΟΡΙΑ

ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ!