Όσα είπε ο Ματίας Αλμέιδα
Στην πίστη που δεν είχαν οι παίκτες της ΑΕΚ στα τελευταία λεπτά κόντρα στον ΠΑΟΚ αναφέρθηκε στις δηλώσεις του μετά την ισοπαλία στο ντέρμπι ο Ματίας Αλμέιδα.
Παράλληλα, ο Αργεντίνος τεχνικός μίλησε και για το γκολ που πέτυχε η Ένωση, λέγοντας πως αυτή την πάσα την είχαν δει από νωρίς στο ματς.
Αναλυτικά όσα είπε ο Ματίας Αλμέιδα:
«Ήταν ένα μεγάλο ματς, όπου κάθε ομαδα προσπάθησε να παίξει με το στυλ της. Κάποιες στιγμές τα καταφέραμε. Ήρθε η ισοπαλία με στατικές φάσεις. Η ομάδα σε γενικές γραμμές τα πήγε καλά, είχαμε κατοχή και δεν προσπαθούσαμε να φάμε χρόνο. Πρέπει να συνεχίσουμε.
Συνεχίσαμε να επιμένουμε με το ίδιο στυλ. Μας έλειψε να το πιστέψουμε. Στο δεύτερο μέρος ξέραμε πως μαρκάρουν και βρήκαμε αυτή την πάσα που τη είχαμε δει από νωρίς. Στη συνέχεια το ματς ήταν ισοδύναμο και ένα καλό ματς.
ΠΗΓΗ: enwsi.gr

Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια