Την επιστροφή της στις νίκες πανηγύρισε η γυναικεία ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ η οποία επικράτησε με 23-24 του Αθηναϊκού στο κλειστό του Βύρωνα για την 12η αγωνιστική της Α1 Γυναικών.
Η «Ένωση» μετά από δύο πολύ καλές εμφανίσεις απέναντι σε Αναγέννηση Άρτας και ΟΦΝΙ κατάφερε σήμερα να συνδυάσει ουσία και θέαμα κατακτώντας τους πρώτους της δύο βαθμούς μέσα στο 2024 και με τον Βύρωνα Παπαδόπουλο στον πάγκο.
Δυναμικό «παρών» από τους φίλους της ΑΕΚ στο κλειστό του Βύρωνα, που με την φωνή τους έσπρωξαν τον «δικέφαλο» στη νίκη και στο τέλος πανηγύρισαν μαζί.
Η εξέλιξη του αγώνα
Το πρώτο ημίχρονο ξεκίνησε με την ΑΕΚ να ανοίγει το σκορ στο 2ο λεπτό, ενώ η ομάδα του Αθηναϊκού ισοφάρισε δύο λεπτά αργότερα. Από εκεί και πέρα καμία ομάδα δεν κατάφερε να ξεφύγει στο σκορ, με την ΑΕΚ να παίρνει προβάδισμα με ένα γκολ (12-13) στην εκπνοή του ημιχρόνου.
Με δύο γρήγορα γκολ η ΑΕΚ στα πρώτα λεπτά του δεύτερου μέρους πήρε προβάδισμα με τρία γκολ (12-15). Η ομάδα του Αθηναϊκού προσπάθησε σιγά σιγά να μειώσει και στο 22′ ισοφάρισε σε 19-19, ενώ ένα λεπτό αργότερα πήρε και το προβάδισμα (20-19). Μετά το 25′ η «Ένωση» ανέβασε ρυθμό και πέρασε ξανά μπροστά στο σκορ (21-23). Η σκλήρη της άμυνα δεν άφησε την ομάδα του Αθηναϊκού να μπει στο παιχνίδι και στο τέλος η «Ένωση» πήρε τη νίκη με 23-24.

Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια