Η ΑΕΚ και επίσημα ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με την Μαρία Μάρκου.
Η 21χρονη αμυντικός, θα παραμείνει και την επόμενη σεζόν στο γκρουπ της Γυναικείας Ομάδας Ποδοσφαίρου του Συλλόγου μας.
Η Μαρία είναι μία αθλήτρια με μεγάλο μέλλον, ενώ έχει περάσει και από την Εθνικής μας ομάδας.
Μιλώντας στο aek.gr η Μαρία Μάρκου, δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενη που θα βρίσκομαι για άλλη μια χρονιά στην ΑΕΚ και είμαι σίγουρη, ότι όπως και πέρυσι, η ομάδα με σκληρή δουλειά θα πετύχει τους στόχους της».
Μαρία Μάρκου, η ομάδα μας ΑΕΚ σου εύχεται καλή επιτυχία και τη νέα σεζόν 2023-2024!


Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια