Ανανέωσε την συνεργασίας της η ΑΕΚ με την Μαρία Μάρκου.



Η ΑΕΚ και επίσημα ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με την Μαρία Μάρκου. 

Η 21χρονη αμυντικός, θα παραμείνει και την επόμενη σεζόν στο γκρουπ της Γυναικείας Ομάδας Ποδοσφαίρου του Συλλόγου μας.

Η Μαρία είναι μία αθλήτρια με μεγάλο μέλλον, ενώ έχει περάσει και από την Εθνικής μας ομάδας.


Μιλώντας στο aek.gr η Μαρία Μάρκου, δήλωσε: 

«Είμαι πολύ χαρούμενη που θα βρίσκομαι για άλλη μια χρονιά στην ΑΕΚ και είμαι σίγουρη, ότι όπως και πέρυσι, η ομάδα με σκληρή δουλειά θα πετύχει τους στόχους της».

Μαρία Μάρκου, η ομάδα μας ΑΕΚ σου εύχεται καλή επιτυχία και τη νέα σεζόν 2023-2024!



0/ΑΦΗΣΤΕ ΣΧΟΛΙΟ/ΣΧΟΛΙΑ

Σχόλια