Και οι οπαδοί της Ντόρτμουντ τίμησαν τη μνήμη του Μιχάλη Κατσούρη που έχασε τη ζωή του στη δολοφονική επίθεση της Νέας Φιλαδέλφειας
Δεν υπάρχει γήπεδο στην Ευρώπη που να μην τιμούν την μνήμη του Μιχάλη Κατσούρη που έχασε τη ζωή του στη δολοφονική επίθεση της Νέας Φιλαδέλφειας πλην, βέβαια, των ανεγκέφαλων.
Μετά τους οπαδούς της Μαρσέιγ κι εκείνοι της Ντόρτμουντ σήκωσαν πανό για τον Μιχάλη Κατσούρη. Οι Βεστφαλοί αγωνίστηκαν νωρίτερα στην έδρα της Στο Μάιντς για το Κύπελλο και στην εξέδρα τους υπήρχε πα ό που έγραφε: «Αναπαύσου εν ειρήνη Μιχάλη».
Δείτε τη φωτογραφία:
ΠΗΓΗ: enwsi.gr


Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια