ΑΕΚ: «Συμφωνούμε απόλυτα με τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός για τη βία - Να μη ζήσουμε ξανά τον τραγικό χαμό του Μιχάλη»


Η ΑΕΚ συμφώνησε με τα μέτρα που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός για την καταπολέμηση της βίας, προκειμένου να μην υπάρξει ξανά νεκρός

Ο Δημήτρης Μελισσανίδης βρέθηκε στην συνεδρίαση με Τσέφεριν και Μητσοτάκη εκπροσωπώντας την ΑΕΚ!

Εκεί ο ισχυρός άνδρας της Ένωσης εξέφρασε την απόλυτη συμφωνία του με τα μέτρα για την καταπολέμηση της βίας, τα οποία ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Να θυμίσουμε ότι ο πρωθυπουργός τόνισε ότι θα προχωρήσει το κλείσιμο των συνδέσμων για όλες τις ομάδες και θα υπάρχει μόνο μία, η οποία θα ελέγχεται από την ομάδα. Η Ένωση δήλωσε ότι είναι σύμφωνη καθώς δεν θέλει να επαναληφθεί αντίστοιχη περίπτωση με τον αδόκητο χαμό του Μιχάλη Κατσούρη, ο οποίος δολοφονήθηκε από νεοναζί Κροάτες και Έλληνες και βύθισε όλη την Ελλάδα στο πένθος.


Ας ευχηθούμε η τραγωδία του Μιχάλη να είναι και η τελευταία μέσα στα αθλητικά δεδομένα και τον αθλητισμό και οπαδική βία να κλείσει ΕΔΩ.


ΠΗΓΗ: enwsi.gr

0/ΑΦΗΣΤΕ ΣΧΟΛΙΟ/ΣΧΟΛΙΑ

Σχόλια