Τον ισχυρισμό ότι η ΑΕΚ δεν δείχνει διάθεση συνεργασίας (παρόλο που απλά απέχει από εκδηλώσεις δημοσίων σχέσεων λόγω πένθους) προέβαλε εκ νέου μέσω του εκπροσώπου Τύπου η Ντινάμο.
Την προσπάθεια να παρουσιαστεί η ΑΕΚ ως υπεύθυνη για καλλιέργεια αρνητικού κλίματος συνέχισαν μέχρι και λίγες ώρες πριν τη σέντρα του ματς οι Κροάτες.
Παρόλο που η «Ένωση» έχει ξεκαθαρίσει ότι συμμετέχει κανονικά σε όλες τις συναντήσεις που αφορούν την ασφάλεια του αγώνα και απέχει μόνο απ’ αυτές που έχουν να κάνουν με δημόσιες σχέσεις (λόγω πένθους για τον θάνατο του Μιχάλη) ο εκπρόσωπος Τύπου της Ντινάμο συνέχισε το… τροπάριο του συλλόγου.
Μιλώντας λοιπόν στην ιστοσελίδα «sportklub.n1info.hr», σημείωσε:
«Οι συνθήκες για αυτόν τον αγώνα είναι κάπως διαφορετικές, αλλά η ομάδα είναι γεμάτη επαγγελματίες και έμπειρους παίκτες. Ίσως δεν περίμεναν τέτοια κατάσταση, αλλά έζησαν πολλές παρόμοιες. Το κλίμα στην Ντιναμό είναι καλό, χθες έγινε η τελευταία επίσημη προπόνηση. Ανυπομονούμε να ξεκινήσει το ποδοσφαιρικό παιχνίδι. Όπως σε κάθε αγώνα, καλούμε τους φιλάθλους μας να μας επευφημήσουν ήρεμα. Καλώ επίσης όσους δεν έχουν εισιτήρια να τα αγοράσουν και να δείξουν σε όλο τον κόσμο πώς είναι οι οπαδοί της Ντιναμό.
Πιστεύω ότι όλα θα κυλήσουν ειρηνικά. Ας ελπίσουμε να μην ξανασυμβεί ποτέ αυτή η κατάσταση. Νομίζω ότι το περιστατικό στην Αθήνα άφησε μεγάλο στίγμα σε όλους και ότι είναι ένα μήνυμα προς όλους να μην ξαναγίνουν τέτοια πράγματα.
Δυστυχώς, η ΑΕΚ αποφάσισε να επιτεθεί στην Ντιναμό, αρνείται το χέρι της συμφιλίωσης και το είδος της συνεργασίας. Παραμένουμε πιστοί στην ιστορία μας, την οποία απέρριψε και η UEFA, μένουν στο πλευρό τους.
Καλέσαμε την ΑΕΚ και την αντιπροσωπεία της σε επίσημο γεύμα, αρνήθηκαν. Γίνονται επίσημα πράγματα που σχετίζονται με το ματς, αλλά δεν πάει πέρα από αυτό. Θέλαμε να εκφράσουμε τα συλλυπητήριά μας στην Αθήνα, αλλά αρνήθηκαν».
Δυστυχώς αλλά εσείς οι Κροάτες έχετε πιθανόν μεγάλη αδυναμία κατανόησης.
Δυστυχώς αλλά εσείς οι Κροάτες έχετε πιθανόν μεγάλη αδυναμία κατανόησης της σοβαρότητας για αυτήν την απώλεια ανθρώπινης ζωής και ιδιαίτερα φιλάθλου της Α.Ε.Κ έξω ακριβώς από το ίδιο το γήπεδο της Α.Ε.Κ, κάτι το οποίο προκλήθηκε από δικούς σας και του Παναθηναϊκού οπαδούς χούλιγκαν και θα μείνει αξέχαστο και γραμμένο στην ιστορία.
Αν εσείς μετράτε την ανθρώπινη ζωή φιλάθλου σας, σε ΕΥΡΩ και κοινωνικές δεξιώσεις, λυπόμαστε, αλλά για εμάς τους ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ και την Α.Ε.Κ, η απώλεια ζωής είναι ανεκτίμητη και την ΠΕΝΘΟΥΜΕ.
ΠΗΓΗ: sport-fm.gr




Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια