Η πρώτη ΦΩΤΟ Αλμέιδα-Πισάρο!


Η ΑΕΚ δημοσίευσε μία εικόνα με την επανασύνδεση του Μεξικανού παικταρά με τον «Πελάδο»

Ήταν μαζί στην Τσίβας και έσμιξαν ξανά στην ΑΕΚ!

Ο λόγος για τους Ματίας Αλμέιδα και Ροντόλφο Πισάρο, καθώς ο Μεξικανός μεσοεπιθετικός έκανε σήμερα την πρώτη του προπόνηση με την ομάδα, γνωρίζοντας τους νέους του συμπαίκτες και συνομιλώντας με τον παλιό του γνώριμο «Πελάδο».

Οι δύο τους είχαν συνυπάρξει στην Τσίβας μαζί με τον Ορμπελίν Πινέδα, κατακτώντας ότι υπήρχε στο Μεξικό και πλέον ελπίζουν να το επαναλάβουν στην Ένωση.

Δείτε την επανασύνδεση του Πισάρο με τον Αλμέιδα:






ΠΗΓΗ: enwsi.gr

0/ΑΦΗΣΤΕ ΣΧΟΛΙΟ/ΣΧΟΛΙΑ

Σχόλια